Photo Rating Website
Index odlegolsci Oddzial 731 odziez moro Odra Chojna
Odnowienie starej wanny

aaaaDziewczęta i Chłopakiaaaa

Temat: wanna...
cześć w którymś  numerze Majstra z zeszłego roku pisali jak odnowić starą wannę muszę przeszukać (kilka dni) archiwum to dam znać wyydaje mi się,że była tam mowa o jakiejś farbie akrylowej ... wanna ze zdrapana wewnatrz emalia ? | czy sa jakies emalie w spray'u, ktorymi mozna cos samemu zaradzic ? | Sa emalie w tubkach do zaprawek (do kupienia w sklepie bez problemu), zaprawek... raczej za malo :) | emaliowania sprayem calej wanny od srodka nie polecam. problem w tym, ze zdecydowana wiekszosc powierzchni wanny jest zdarta :( dzieki Rysiek JR (remove -nospam-...
Źródło: topranking.pl/1559/wanna.php



Temat: wanna...
On Wed, 30 Sep 1998 09:46:01 GMT, pjci@polbox.com (Przemysław Cichy) wrote: cze ć w którym   numerze Majstra z zeszłego roku pisali jak odnowić starą wannę muszę przeszukać (kilka dni) archiwum...
Źródło: topranking.pl/1559/wanna.php


Temat: Odnowienie wanny
ewa napisał(a): Czy ktos wie w jaki sposob mozna odnowic stara wanne? Moja zeliwna jest juz taka szorstka, ze brudzi sie od wszystkiego. [...] Węszę tu tanią prowokację. Ale popatrz na...
Źródło: topranking.pl/1754/odnowienie,wanny.php


Temat: Odnowienie wanny
ewa wrote: Czy ktos wie w jaki sposob mozna odnowic stara wanne? Moja zeliwna jest juz taka szorstka, ze brudzi sie od wszystkiego. Poza tym jest nieprzyjemna podczas kapieli. Obudowa ma tylko 5 lat i nie chce jej zmieniac i niszczyc, bo tez i nie mam tyle pieniedzy ale sama wanna jest do wymiany. Trafil mi sie jakis bubel bo chyba wanna nie powinna sie tak szybko zniszczyc a teraz mam problem. Jest do kupienia za jakieś 4,50 - 5zł jakiś środek do renowacji wanny. Jak tylko skończę remont łazienki powiem wam co...
Źródło: topranking.pl/1754/odnowienie,wanny.php


Temat: Jak odnowić emaliowaną wannę?
Jak odnowić emaliowaną wannę? Mamy starą, emaliowaną wannę, która jest dość mocno zniszczona. Poprzedni właściciele musieli chyba mocno ją szorować proszkiem i dlatego jest cała porysowana, szorstka, wręcz brudna. Znacie jakiś sposób, żeby ją odnowić? Nie wiem, jakiś lakier albo co? Niestety na razie wymiana nie wchodzi w gre. Może ktoś coś wie :)))?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,50132487,50132487,Jak_odnowic_emaliowana_wanne_.html


Temat: malowanie wanny
malowanie wanny Mam starą, żeliwną wannę, której jeszcze przez jakiś czas niestety nie będę mógł wymienić :-( Wygląda malo atrakcyjnie, więc wpadłem na pomysł, aby ją pomalować i w ten sposób odjąć kilka(naście) lat. Słyszałem o farbach do malowania np. lodówek, więc może ktoś wie o farbie, którą mógłbym odnowić moją starą wannę? Będę baaaaardzo wdzięczny za wszelkie info. Z góry dziękuję!...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,70457474,70457474,malowanie_wanny.html


Temat: Malować łazienkę?
... jakaś farba, która dobrze według Was sprawdza się w łazience? I czy jest środek, którym choć trochę można odnowić starą wannę?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,3046366,3046366,Malowac_lazienke_.html


Temat: jak pomalowac wanne
jak pomalowac wanne Czy mozna w jakis sposob pomalowac/odnowic wanne,robiac to samemu w domu?I czy mzona zmienic jej kolor z bielago na np.morski?Wprowadzilam sie niedawno do nowego mieszkanka,kafelki w lazience widac,ze sa nowe(zielono- niebieskie),tylko ta wanna-stara jak swiat i do tego zabudowana-weic nie moge jej sobie raczej wyminic nie zbijajc kafli,stad moje pytanie czy mozna ja na nowo pomalowac?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,14039330,14039330,jak_pomalowac_wanne.html


Temat: Mieszkanie w kamienicy
a propos wanny... tez mam fajna stara niemiecka wanne sluzaca za zbiornik wody w ogrodzie (zgroza) - nabylam (a wlasciwie nabylismy )niedawno mieszkanie w domku dwurodzinnym z pieknymi na 3,50 m ... drzwi na rozowo-losiosowo, badz niebiesko a reszte na bialo, co dawalo optyczne obnizenie sufitu..) i wracajac do wanny jak ja moge odnowic?? bylam w leryou i wiem ze sa nawet ekstra...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43139,53970865,53970865,Mieszkanie_w_kamienicy.html


Temat: Odnowienie wanny
Czy ktos wie w jaki sposob mozna odnowic stara wanne? Proponowalabym wyslac ten post na pl.rec.dom - tam na pewno ktos doradzi.
Źródło: topranking.pl/1754/odnowienie,wanny.php


Temat: renowacja wanien? jest takie cos we wrocku?
stara, metalowa, zniszczona wanne marzylabym sobie odnowic.. polakierowac, czy cus takieog. ponoc sa firmy, ktore to robia. slyszeliscie o jakichs? ala
Źródło: topranking.pl/1799/renowacja,wanien,jest,takie,cos,we,wrocku.php


Temat: wanna żeliwna-czym odnowić?
wanna żeliwna-czym odnowić? Mam starą bardzo zniszczoną wannę żeliwną. Próbowałam odnowić ją farbą w spraju, ale nic to nie dało, wanna tylko się zdarła i wygląda teraz fatalnie. Słyszałam o specjalnych farbach do wanien. Proszę o radę!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,17929993,17929993,wanna_zeliwna_czym_odnowic_.html


Temat: odnowienie wanny
odnowienie wanny witam, czy ktoś wie jak przywrócić dawne lata starej wannie? nie chcę jej wymieniać bo jest naprawdę solidna, a jedynie czymś pomalować aby odświeżyć i przywrócić dawny blask.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,76304937,76304937,odnowienie_wanny.html


Temat: nasza-klasa
Pcim Dolny/Ireland (po jaką cholerę się chwali, że z takiego zatyłka w wielki świat się wydostał?) 9.Fotografowanie sie starej panny z psem lub kotem( nie wyszła za mąż, tylko tyle jej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35259,74003534,74003534,nasza_klasa.html


Temat: Ulga remontowa - nie znam się na tym:-(((
Gość portalu: egi napisał(a): > Czesc Marto24. No moim zdaniem niestety nie da sie tego inaczej odczytac. > Remont- odnowienie starego, zniszczonego, zuzytego, modernizacja- podniesienie > standardu czegos uzywanego wczesniej. Na ... błąd użyuwając tego określenia. Czy istnieje prawo zabraniające mi spania na betonie? 4. Czy jeśli wykończe mieszkanie uzywając starego białego montażu, a na podłogi położę folię, to juz mieszkanie jest wykończone ... że mieszkanie wykończyłem używając starych materiałów, a potem wymieniłem to na nowe? Czy mam te stare materiały gdzies trzymać, by pokazać, a może robić zdjęcia lub sprowadzać świadków? Proszę o podanie ... lokalu, więc prawa do ulgi remontowej. Mógł więc kupować np. wannę, kafelki i odliczać to w ramach ulgi budowlanej. Co oznacza "zasiedlenie". Niektórzy określają to jako "faktyczne zamieszkanie". Czy fakt faktycznego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,6492089,6492089,Ulga_remontowa_nie_znam_sie_na_tym_.html


Temat: dziwna Ukraina
Lwow i jego hotele To nie odkrycie, ze Lwow jest bardzo ladny, choc bardzo potrzebuje inwestycji, odnowienia. Ale jest piekny I ten przepych widac nawet na tych starych zniszczonych budynkach. Ludzie ... z piwem zaplacilem 11zl). Widzielismy rynek starego miasta- tez bardzo piekny I wymagajacy odnowienia. Znalezlismy pub irlandzki, calkiem ok. I pozno wieczorem wrocilismy do hotelu. Znow ciemno, ale bezpiecznie. Hotel, czterogwiazkowy, ... polskich ****, raczej tak **/***. Ale widac, ze kiedys byl bardzo elegancki. Meble drewniane, bardzo drogie, tylko stare. Lozko wygodne, posciel tez taka lepsza. Klimatyzacja jest, tv z zagranicznymi kanalami rowniez. ... lazienki. Szkoda gadac. Stare kafelki, stara wanna, wszystko moze I czyste, ale stare I beznadziejnej jakosci (to znaczy standardy jak czyste reczniki, szlafrok, jednorazowe kapcie itd, oczywiscie ok). Potem sie jeszcze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,262,55180015,55180015,dziwna_Ukraina.html


Temat: Pył
popękane lustro nad maleńką umywalką. Staroświecka wanna żeliwna, osadzona na czterech nogach, które zagłębiły się w kiedyś mokre deski. Potłuczona muszla, bez jakiejkolwiek spłuczki. Warunki spartańskie, ale przy niewielkim nakładzie wszystko będzie można odnowić. Czynsz był śmiesznie niski, ale jeszcze dodatkowo udało mi się troszkę go obniżyć. Kobiecina była zadowolona, że ktoś zagospodaruje jej tą graciarnię, zwłaszcza, gdy zadeklarowałem się że mogę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,343,2631448,2631448,Pyl.html



Dziewczęta i Chłopaki

Designed By Royalty-Free.Org